Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
On exchange in Montréal!!
26 février 2009

Tentamens en inpakken

Nog even snel een berichtje voordat ik naar Mexico vertrek! Deze week mijn eerste tentamens gehad in Montréal! Was toch wel pittig met die franse vragen, omdat je dan precies moet weten wat er in de vraag staat. Toch denk ik dat het wel aardig is gegaan, althans dat hoop ik. Maandag had ik mijn eerste tentamen, waarvoor ik veeeeel had geleerd de week ervoor, thuis geleerd en in koffiehuisjes! IMG_3803 IMG_3805 In die klas (International Management and Cultures) zitten mensen van 25-50 jaar, volgens mij werken ze (bijna) allemaal in dit vakgebied dus ik verwachtte een pittige toets. En dat werd het ook! Wat een vragen allemaal, maar toch wel alles ingevuld. Daarna direct naar huis, want ik had dinsdag weer twee tentamens. Een franse schrijftoets om 14.00uur en om 18.00uur toets Consumentengedrag. Ik was blij dat het erop zat! Nu kon ik me gaan voorbereiden op Mexico! Woensdagavond ben ik met Benoit naar een Champions League wedstrijd (kwart finale) van de Centraal en Noord-Amerikaanse landen, in het Olympisch Stadion. De wedstrijd begon om 8 uur, Ben en ik hadden om 19.15 bij mijn appartement afgesproken. Ik dacht toen nog dat het een vriendschappelijke-/promotiewedstrijd was, tussen een team uit Montréal en een team uit Mexico. Maar toen we in de metro stonden was dat wel anders! Bij metrohalte Berri-UQAM stond het 15 rijen dik op de metro te wachten. Eenmaal bij het Olympisch stadion was het een drukte van jewelste, wat ik niet had verwacht. Sfeer met die Mexicanen en een hoop mensen! Uiteindelijk bleken er 56.000 mensen te zijn, en IMPACT Montréal won met 2-0! IMG_3833 Le_Stade_Olympique_de_Montr_al Toen ik weer thuis terug kwam ben ik even een film gaan kijken! Onverwachts kwamen opeens Mathilde, Charlotte en Hélène om mij gedag te zeggen. Ze zijn hier nog een tijd geweest, was wel gezellig, soort surprise party! :-) Nu de laatste dingen regelen voor Mexico! Daar hoop ik weer veel nieuwe dingen mee te maken, en dan kan ik weer een langer stukje schrijven.. :-)
Publicité
Publicité
Commentaires
On exchange in Montréal!!
Publicité
Publicité